9 Şubat 2008 Cumartesi

Msn Space Açmak

İlk önce spaces sayfasına girin orda deneyin yazısı var ona tıklayın açılan sayfada msn id yani msn adresinizi ve parolanızı yazıp oturum aça tıklayın. Ve işte Space'inize girdiniz şimdi istediğiniz şekilde ayarlamalarınızı yapabilirsiniz. İlerleyen konularda bu ayarlamalara değineceğim...

Hiç yorum yok: