9 Şubat 2008 Cumartesi
Msn Space Açmak
İlk önce spaces sayfasına girin orda deneyin yazısı var ona tıklayın açılan sayfada msn id yani msn adresinizi ve parolanızı yazıp oturum aça tıklayın. Ve işte Space'inize girdiniz şimdi istediğiniz şekilde ayarlamalarınızı yapabilirsiniz. İlerleyen konularda bu ayarlamalara değineceğim...
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder